Ieškoti

Herbarius.lt
Maitintis - tai...

Maitintis – tai…

Maitintis taip, kad mintys būtų šviesios, širdis prisipildytų džiaugsmo, gyvenimas suteiktų malonumą ir likti sveikiems visą šaltąjį periodą.

Rudens, žiemos, ankstyvojo pavasario šaltas ir tamsus periodas. Intensyvėja darbo krūvis, bendravimų kiekis, mažiau judame ir būname gryname ore, puola ligos. Galime padeti sau ir savo artimiesiems gyventi šiuo sunkiu metu taip, kad gyvenimas pavirstų ištisiniu džiaugsmu. Naudokime maisto produktus, kurių sudėtyje yra endorfinų (vadinamųjų “laimės hormonų”), vitaminų, mikroelementų, baltymų, angliavandenių, aminorūgščių.

Su antioksidacinėmis, antibakterinėmis ir antivirusinėmis savybėmis. Kurie sugeba išvalyti, pamaitinti ir apsaugoti mūsų ląsteles, sureguliuoti nuotaiką, pašalinti nuovargį. Maistas privalo būti skanus, sotus, naudingas sielai ir kūnui!

1-oje vietoje tokių stebukladarių eilėje yra uogos.

Visų rūšių uogos turi gausybę vitamininų (ypač vit.C), mikroelementų (kalio, geležies ir kt.), organinių rūgsčių. Uogos palaiko organizmo tonusą, suteikia žvalumo, palaiko optimizmą. Jos kovoja su infekcijomis (stafilokokais, pneumokokais) ir virusais (gripo, žarnyno), stiprina imunitetą. Ramina nervų sistemą, reguliuoja virškinimą, subalansuoja cukraus ir cholesterolio kiekį kraujyje, valo kraujagysles, stiprina širdį. Jos mažiausiai kaupia sunkiuosius metalus ir geriausiai iš maisto produktų apsaugo nuo radiacijos. Jų galima paruošti žiemai įvairiausiais būdais: spausti sultis, virti sirupus, kompotus ir uogienes, užšaldyti, išdžiovinti. Uogos yra puikus angliavandenių šaltinis. Nuostabus saldainių, tortų, pyragėlių pakaitalas. Jos skanios ir suteika sveikatą. Žinokime, kad be aviečių, braškių, mėlynių, bruknių, spanguolių, prie uogų yra priskiriami arbūzai, moliūgai, pomidorai, baklažanai, kiviai, bananai.

2-asis produktas šioje nuostabioje eilėje – kruopos.

Tai energijos ir naudingų medžiagų skrynia. Jų sudėtingieji angliavandeniai žiemą mus sušildys kaip kailiniai. Kad kruopos būtų dar naudingesnės ir skanesnės, gaminkime jas su vaisiais ir daržovėmis. Labiausiai nusipelniusios kruopos pagal mūsų šio straipsnio reikalavimus yra perlinės kruopos. Biblijoje jos minimos 20 kartų. Jose ypač daug Magnio, Kalcio, vit. E, B ir kt. Perlinėse kruopose esanti aminorūgštis lizinas aprūpina organizmą energija ilgam laikui. Kolagenas atjaunina odą, ląsteliena reguliuoja žarnyno veiklą, pašalina alergines reakcijas, odos uždegimus ir grybelinius pažeidimus. Padeda nuo kosulio, peršalimų.

Pagaminkime šilkinę miežinę košę savo šeimai nors kartą per savaitę. Kitos kruopos: ryžiai, grikiai. Košes iš šių kruopų galime pagaminti saldžiai (pvz.: su razinomis, datulėmis, figomis, džiovintais abrikosais), arba su daržovėmis, lęšiais. Saldžios košės tonizuos, pagerins nuotaiką, kraujo sudėtį. Košės su daržovėmis ir lęšiais suteiks energijos, imuniteto, sotumo, pagerins virškinimą.

Paragaukime: Šilkinė miežinė košė

Sudėtinės dalys 2 porcijoms: Miežinės kruopos, 70 gr., Bulvės, 2-3vnt, Sviestas, arba margarinas, 100gr, Pienas 1 stikl., Morkos 1 vnt., Svogūnai, 0.5vnt.; prieskoniai: druska, karis, juodi pipirai ir kt.

Gaminimas: 2 stikl. vandens ir stiklinę pieno užvirinti. Suberti kruopas ir sutarkuotas bulves. 50g. sviesto ištirpinti keptuvėje, jame pakepinti supjaustytus svogūnus ir sutarkuotą morką. Apkepus morkoms ir svogūnams, juos, likusį sviestą ir prieskonius suberti į verdančią košę ir dar apie 10 min pavirti. Jei trūksta skysčio, papildomai įpilti pieno. Išvirusią košę dar palikti kelias minutes pabrinkti. Skanaus.

Pagalba mūsų žarnynui įsisavinti tai, ką suvalgome: TIENS FOS sirupas.

Žarnynas yra svarbiausias organas, padedantis organizmui pasisavinti maistines medžiagas ir šalinti toksinus. Nustatyta, kad iki 90% visų toksinų į organizmą patenka per žarnyną. Gerosios žarnyno bakterijos apsaugo nuo ligas sukeliančių organizmų, toksinų sąlygojamo ankstyvo senėjimo, bakterijų ir grybelio dauginimosi žarnyne. Įrodyta, kad 1 gramas FOS (Fructooligosaccharide) per dieną sumažina blogųjų mikroorganizmų kiekį ir penkis kartus padidina naudingąją žarnyno florą. Japonai labai rimtai žiūri ir plačiai vartoja FOS kaip maisto papildą ir „funkcinį“ – sveikatinantį maisto produktą.

3-iasis produktas mūsų ypatingajame sąraše – vanduo.

Vartojant gėrimus su kofeinu ir alkoholį gauname pliūpsnį energijos… mūsų organizmo sąskaita. Susidegina gyvybiškai svarbios medžiagos, pasišalina iš ląstelių vanduo. Jų veikla suletėja ir mes jaučiame nuolatinį nuovargį. Gerkime uogų sultis, žolelių arbatas, vandenį. Jie padės išlaikyti darbingumą, minties skaidrumą ir gerą sveikatą visą darbo (mokslo) dieną. Erškėčių vaisių arbata ryte ir našlaičių arbata nakčiai – daug metų patikimai užsirekomendavęs kompleksas.

Dar į vieną problemą tamsaus ir šalto periodo metu norime atkreipti dėmesį. Deguonies trūkumas.

Dirbame uždarose patalpose, vaikai visą dieną būna darželyje, mokykloje. Vakare – televizorius, kompiuteris. Pavargsta smegenys, aptingsta plaučiai, žarnynas. Vėdinkime patalpas kiek galime, sportuokime, ozonuokime -jonizuokime patalpas. Ypatingas aparatas vaisių, daržovių, ir kt. valymui: TIENS Ozonatorius.

Ozonas – galingas natūralus oksidatorius. Ozonas naikina bakterijas, virusus ir kitus mikroorganizmus. Ozonu apdorotas vanduo, maistas ir virtuvės įrankiai tampa visiškai išvalyti nuo kenksmingų mikroorganizmų. Jo antibakterinės savybės stipresnės nei daugelio sterilizavimui skirtų medžiagų.

1. Pesticidų šalinimas iš vaisių ir daržovių. Hormonų liekanų šalinimas iš mėsos ir jūros gėrybių.

2. Bakterijų naikinimas siekiant kuo ilgiau išlaikyti šviežią maistą.

3. Stalo įrankių, pieno buteliukų, rankšluosčių ir drabužių sterilizavimas.

4. Asmens higiena.

5. Oro valymas.

6. Kiti privalumai.

Mūsų pacientų atradimai:

1. Asta Z.: „Džiaugiamės įsigiję TIENS ozonatorių.

Šio įrenginio apraše pagrindinis prietaiso naudojimo tikslas įvardijamas kaip vaisių ir daržovių plovimo priemonė. Brolio – farmakologijos mokslų daktaro- dėka, pavyko sužinoti platesnes šio prietaiso pritaikymo galimybes. Man pavyko išsigydyti ūmų sinusitą. Beslidinėjant Druskininkų Sniego arenoje, kur oras labai nemolonus – kaip tikrame šaldytuve, labai sušalau kaktą. Jau sekančią dieną jaučiau besiformuojantį sinusitą.

Nutariau paekperimentuoti,- 100 ml apie 30 °C vandens, ozonuoju 15-20 min, po to iš karto plaunu nosį. Kvėpavimas pralaisvėja iš karto po procedūros. Tokiu ozonuotu vandeniu plaudavausi nosį 4-6 kartus per dieną. Sinusito požymiai dingo vos po poros dienų. Kitą kartą eksperimentavau su skaudančia gerkle. Vertėtų skalauti ozonuotu vandeniu gerklę vos pajutus pirmus perštėjimo požymius.

Vandenį ozonuojame lygiai taip pat kaip pirma. Skalaujame kuo dažniau. Iš savo patirties galiu pasakyti, kad skausmas pamažėja jau po pirmo skalavimo. Kai tik pajuntu, kad vėl ryjant labiau peršti gerklę, tuoj vėl ozonuoju vandenį ir bėgu skalauti. Ne vieną kartą taip pavyko pagydyti skaudančią gerklę ir net pūlingą anginą. Išbandėme ir 100% įsitikinome ozonatoriaus veiksmingumu naikinant nepageidaujamus kvapus.

Staiga užsidegus riebalams keptuvėje, namai buvo pilni dūmų, net įsijungė priešgaisrinė signalizacija. Po 1,5 val. ozonavimo, oras buvo švarus. Ozonavome visus kambarius iš eilės. Kai ozonuojame kambarį, uždarome visus langus, duris, kad kambarys būtų kuo sandaresnis, ozonuojame apie 15-30 min., po to gerai išvėdiname.

Jokiu būdu ozonuojamoje patalpoje nebūname!

Darėme ekperimentą ir darbe. Supelijo brangus tekstilinis techninis gaminys. Kvapas buvo toks stiprus, kad nepavyko jo nei išplauti nei išvėdinti. Gaminį įdėjome į kartoninę dėžę ir sandariai uždarėme. Pro tarpelį įkišome ozonatoriaus šlangutę. Ozonavome keleta kartų po 45 min. Iš pradžių kvapas dingo, tačiau jautėsi stiprus ozono kvapas. Vėliau ozono kvapas dingo, pelėsio kvapo taip pat neliko.

Svarbu!

Negalima būti toje pačioje patalpoje, kurioje ozonuojama. Mes ozonatorių laikome garaže-sandelyje. Galima ozonuoti ir lauke ar balkone. Patalpoje kurioje ozonuojama, negali būti sprogios aplinkos rizikos, pvz. katilinė. Stengiuosi visai neįkvėpti ozonuoto oro toje patalpoje kur veikė ozonatorius. Po kurio laiko ozonas suskyla ir dingsta, dar geriau,- kai yra galimybė patalpą po ozonavimo gerai išvėdinti. Šiltesniu metų laiku, galima ozonuoti nuošaliau lauke. Ozonuojant vandeniu ar vandenį naudoti tik stiklinius indus.“

2. Saulius:

„Ozonuotas aliejus. Esu farmakologas, paskutinius metus daug domiuosi apie ozono pritaikymą medicinoje, veterinarijoje ir aplinkos apsaugoje oro valymo procese. Esu sėkmingai išbandęs savo gamybos ozonuoto aliejaus poveikį. Ozonuoju nedideliame (100-200 ml apie 10 cm aukščio) stikliniame užsukame indelyje kambario temperatūros šalto spaudimo (extra virgin) alyvuogių aliejų.

Ozonuoju po 0,5 val. 6-8 kartus su 0,5-1 val pertrauka (ilgai veikdami daug valandų iš eilės buitiniai ozonatoriai gali sugesti). Būtina ozonuoti gerai vėdinamoje patalpoje ir tuo metu joje nebūti, nes įkvėptas ozonas žalingas. Po ozonavimo indelį užsuku ir laikau šaldytuve. Toks aliejus, laikomas šaldytuve veiksmingas 1 mėn., po to ozonavimą reiktų pakartoti. Ozonuotas aliejus – viena veiksmingiausių priemonių įvairioms odos lygoms gydyti: išbėrimams, infekcijoms, praguloms, žaizdoms, psorijozei, egzemoms ir kt. Taip pat keletą lašų aliejaus galima lašinti į gerklę ir nosį peršalus, taip pat tepti pūslelinę.

Tai nieko nekainuojanti ir tikrai daug veiksmingesnė už daugumą vaistų priemonė. Nesenai vienai bendradarbei 3 mėn. negalinčiai jokiais antimikrobiniais tepalais išsigydyti neaiškios kilmės lėtinio plintančio odos uždegimo ant rankos daviau pabandyti ozonuotą aliejų.

Tepėme 2-3 kartus per dieną. Žymus pagerėjimas buvo matomas jau po 5 dienų, po 2 sav. uždegimas visai pranyko. Svarbu: priklausomai nuo ozonuoto aliejaus stiprumo patepta oda po 15-30 min. gali pradėti perštėti, o jautri oda gali sudirgti ar parausti. Stebėkite Jūsų odos reakciją į ozoną ir jei reakcija gana stipri, tuomet būtina 30 min. po užsitepimo nusiplauti ar servetėle nusivalyti aliejumi pateptą vietą.“

Mes esame tam, kad Jums padėtume gyventi kokybiškai. Mes gyvename taip patys ir dalinamės čia savo patirtimi.